j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Follow Us

Search

REGULAMIN – REKLAMACJE I ZWROTY

.

W pierwszej kolejności w przypadku chęci reklamacji, bądź zwrotu towaru wyślij do nas email z znazwą produktu i opisem wady nabytego produktu, zdjęciem zgłaszanej wady, wystawioną fakturą oraz swoimi danymi (imię i nazwisko lub firma, adres zamieszkania, teleon, email).

POWYŻSZE ZGŁOSZENIE WYŚLIJ NA NASZ EMAIL: biurosklepowe@gmail.com – Z DOPISKIEM W TEMACIE ZWROT LUB REKLAMACJA.

REGULAMIN:

Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.

Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie i sprowadzane z polskich i francuskich hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.

Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy nie później niż do 7 dni od daty odbioru przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć opis wady oraz wydruk faktury elektronicznej.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu. Reklamacji podlegają tylko towary nieużywane, posiadające wadę fabryczną. Indywidualne ustawienia monitora, które mogą być powodem przekłamania kolorystyki produktu, nie mogą być podstawą reklamacji ani zwrotu. Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT, które stanowią jedyną podstawę gwarancji.
Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji hurtownia YourNewStyle ma 14 dni.

– Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy do klienta oraz kosztów zwrotu przedmiotu do Dystrybutora YourNewStyle
– Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
– Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru zaraz po jego otrzymaniu i poinformowaniu nas o wadzie telefonicznie lub pisemnie.
– W przypadku wady fabrycznej zwrócony towar zostanie wymieniony na towar bez wad jeśli aktualny stan magazynowy na to pozwala. Jeśli wymiana jest nie możliwa z powodu zwrotu, klient w ramach uznanej reklamacji może wymienić wadliwy towar na inny lub zażądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.

Po odbiorze paczki sprawdź jej zawartość. Jeśli ilość nie zgadza się z Fakturą, masz obowiązek sporządzić protokół szkody z kurierem GLS. Tylko na tej podstawie możemy przyjąć reklamację braku produktów.

.